onsdag 30 maj 2012

Varför är onyttig mat så gott!!!!!

Struntade i promenad ner på stan och vägningen. Tog bilen, promenaden får bli till efter Albin ätit. Han somnade i bilen hem. Men till lunch idag blev det från Sibylla ( händer väldigt sällan). Men så gott det var då, snitsare är ju favoriten. Var så hungrig så jag kunde ha ätit upp Albins mat med, haha. 

Så här känner mig med min mobil =)) Lyckats uppdatera den iaf, men på kuppen blev jag av med både foton och telefon nr. Numren får man ju tag i men inte foton =(( Hade en massa fina på Albin och ett jätte fint kort på Albin och Johan. jaja
Nu har jag iaf 2 nattskift framför mig. Och det ser ut att bli kallare väder till helgen =( Skit land med vädret. Ena helgen hett och den andra fryser man ihjäl........Och jag som såg mig själv dansandes i solskenet med min somriga maxiklänning, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar