måndag 21 maj 2012

Längtar till semestern!!!!





8v kvar sen är det semester, längtar längtar...... Då jag knappt rest runt i Sverige. Så är det kul att åka vart som helst. Mina somrar har för det mesta varit i Finland iaf tills jag kom i tonåren. I år kommer vi att vara i Finland och i Skåne. Kring Helsingborg/ Bjuv. Sommarstugan är ett måste, lugnt och skönt där. Sen blir det att vara hemma och kanske några dagsutflykter. Med 7 veckors ledighet hinner man med lite och behöver inte känna sig stressad, hoppas jag!!! Kommer bli en toppen semester...


Idag ska vi till tandläkaren, Albin som är allätare har fått små sår i munnen. ( ved, stenar) kan väl inte bli annat.... 
Så dom ska få titta lite hur det ser ut, och vi ska få lite tips kanske. Så det inte ska göra så ont när tänderna ska borstas.Själv ska jag till tandläkaren på fredag, bläää. Hatar att gå dit,usch.
Skönt att få sig en promenad iaf, har inte gått på flera dagar nu. Sen kan man passa på och kika affärerna med när man ändå är på stan. Och ta ut våran enorma travvinst =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar