tisdag 22 maj 2012

Vilka härliga dagar......

Fucia på stam, har alltid velat ha nån blomma på stam. Idag slog jag till.
Sen blev det nå japansk myrte i vitt och lila runt om stammen.
Lilja jag fick av min mormor när jag fyllde år.
Vacker blomma!!
Kanon väder vi har just nu, riktig varmt. Och det för med sig massa lust till allting hos mig. Jag vill grilla, plantera blommor och ha det bara gött!!Fanns så mycket fina blommor vid MM idag så jag måste nog dit och köpa mer. Gäller bara att veta vart jag ska placera dom sen. Nånting kanske på våran jätte altan, göra lite fint inför 40 årspartyt. Annars har vi ju inte mycket som blommar i våran trädgård. Eller växer överhuvudtaget, Allas rabarber är så stora, våran är minimal. Jája den kanske blir bra om 40 år,haha. I år ska jag iaf fixa till mitt land med kryddor. Vill ha alla möjliga kryddor och kanske nå jordgubbar. Men jag vet inte om man ska vänta med det, brukar det inte kunna bli kalla nätter i Juni??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar