tisdag 15 maj 2012

Mulen tisdag.....


Spännande att testa något nytt.

Mulet ute idag så då passar vi på att testa något nytt jag och Albin. Det ska bakas matbröd, städas, tvättas och tränas så klart. Så nog har jag fullt upp fast jag är ledig, ska nog hitta på nå present till Johan med. Har han stått ut med mig i 5 år så är han värd det. Bordet bokat iaf på Broken Dreams. Sen blir det annars rätt lugnt, hem och sprätta Champagne flaskan efter middagen. Kanske lite shopping före middagen på kupolen. Kul att få klä upp sig lite med, med något nytt. Antingen nya klänningen eller nya spets tunikan.

Och Albin har sin första resa bokad med mormor & morfar, blir i midsommarveckan. Dom ska åka på kryssning till Helsingfors, blir borta 2 nätter. Åh herregud så ovant det kommer att bli, har nog bara varit borta från Albin 1 natt som mest. Går nog bra, hoppas vi.......

Ev ska jag få bli testpilot för denna nyhet, skulle vara kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar