måndag 21 maj 2012

Total minnesförlust.....

Trodde det inte kunde bli värre, men nu är botten nådd. Idag efter lunchen skulle jag och Albin ta en promenad ner på stan och tandläkaren. Kommer ner i garaget och upptäcker att inte den vanliga vagnen finns där, bara nya paraplyvagnen. Och jag har inte lärt mig än hur man vecklar ut den, med alla finesser och spärrar. Albin springer runt som en vilde åt alla håll och jag känner mig irriterad, ringer Johan på jobbet och frågar hur vagnen fungerar. Och skäller på han att vagnen är ju i din bil, kunde du inte ha tagit ut den imorse!! Han säger ja men " jag var väl trött imorse och tänkte inte på det. Och sen jag " och förresten skulle inte du cykla??? Jo men det gjorde jag ju, säger Johan. Och jag "vart f-n är din bil då???" Johan "ja den står ju nere på parkeringen, längre ner på gatan. Hm....och ja vem har parkerat den där???? Jo JAG!! Börjar bli riktig rädd för mig själv faktiskt, snart minns jag väl inte ens vem jag är. Haha och sen att han inte reagerar först på att han inte tog bilen på morgonen. Familjen vimsig så det bara visslar om det!! 

Ska irra vidare imorgon och leta efter Kesella Citrus i affärerna. Ska vara testpilot, men än har jag inte lyckats hitta det. Vore synd om det ej går att få tag på det här.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar