fredag 25 maj 2012

Jogga lugnt och inspiration........



Jaaaaa, jag klarade av det. Trodde väl aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle börja jogga. Men vet ni vad??? Jag tyckte faktiskt om det!! Och det här vill jag göra iaf 1ggr/v. 
Jag började läsa Magdalena Graafs blogg för ca 6månader sen. Hon började träna då och hon lchf och skulle gå ner gravidkilon. Hon började också jogga. Så det är hon som inspirerat mig till det, iaf att testa det. 
Så varför jag skriver  om mat, motion, viktminskning och allt vad det nu är, är för att kanske nån blir inspirerad. Jag själv skulle se det som det, det gjorde jag med Magdalenas blogg, inte vara skrytsam på nå vis. Men jag tycker fan att jag varit duktig för det ÄR inte lätt alla gånger att gå ner i vikt med alla frestelser som finns där ute. Och ja jag kommer säkert att misslyckas med och  gå upp i vikt, så jag lever inte i nån bubbla. Och ja det kanske har handlat mycket om vikten men det är en stor del av mitt liv just nu, men min blogg handlar om mitt liv nu. Man kan även välja att inte läsa min blogg med. 

Ha en bra dag, det ska jag ha, puss!!!

2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Bra att läsa så man blir sporrad! Själv har jag oxå börjat jogga lite smått,som jag heller ALDRIG trodde jag skulle klara av! Men man ska aldrig underskatta sin egen förmåga! Bra jobbat! Jag läser gärna din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Tack Martina för dina kloka ord, nej man ska aldrig underskatta sin egen förmåga tydligen. =))

    SvaraRadera