söndag 27 maj 2012

Mors dag......

Bubbelbad med jordgubbar och champagne.
Vackra rosor.
Ja tänk va Albin kan överraska!! Detta väntade mig när jag kom hem från jobbet ikväll, så härligt. Tyvckte annars att god frukost och pussar av Albin i morse räckte väl. Men kul med överraskningar.


Testade en ny app idag, tycker om svartvita foton. Skulle inte kunna leva utan en iphone eller annan liknande mobil. Finns så många roliga appar.

Åh vilken kväll igår med ESC. Natten innan sov jag typ 4 timmar, men hade hur trevligt som helst på våran altan efter jobbet. Med både vänner och grannar som kom förbi. Så min tråkiga dag hos tandläkarn glömde jag helt bort, tack för det!!! Och sen cykelturen till jobbet och hem så borde jag ha somnade redan vid middagen men höll ut ända till nr 13 av 42  länder i röstningen. Johan hade redan gått upp och lagt sig tidigare men jag ville absolut se färdigt!! Jo visst vaknade igen när Loreen sjöng och då förstod jag att hon vunnit. Sen var det bara att byta till sängen och sova vidare.

Sen att hon kommer till Ludvika är ju helt underbart!!  Så då ska vi dit såklart!!! Wiiieeee.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar