fredag 11 maj 2012

Jobbhelg igen!!

Slut på 2 dagars ledigheten och jobb igen. Haft sköna dagar och skönt nu har jag kommit igång med träning igen. Har slappat i typ 2 veckors tid nu och den syntes på vågen med +1-1,3kg. Så jag skippade vv vägningen i onsdags. Men nu är jag på G igen....Hade tänkt att cykla till jobbet på söndag men kom på att det går ju inte. Jag och Albin ska ju sova hos mamma & pappa lördag till söndag, Johan ska ha 40 årsparty med HK på lördag. Och jag jobbar lördag kväll och söndag dag då finns det ingen anledning att åka hit och dit med Albin. Johan är nog inte så sugen att hoppa upp kl 7 söndag morgon med Albin.....

Hit ska vi och äta på våran 5 årsdag.
Vi skulle ha varit till grannarna på middag nästa fredag men mannen i huset ska åka till Sydafrika och jobba 1 v.
Så då bestämde vi oss för att fira våran 5 årsdag ute eftersom den är på lördagen. Så då blir det mat här och ev bio, ska kolla vad som går i Borlänge då. Men just nu är sidan stängd för underhåll. Bara fixa barnvakt kvar.

Hittade denna snygga väska på Campadre idag, blev så sugen!! Men lite för dyr  kanske, men ska fundera ett tag och kolla över ekonomin......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar