söndag 20 maj 2012

Gårdagen.....

Pommes till bådas mat.
Champagne och jordgubbar så klart!!
Johans tallrik. 
Min jätte tallrik med revbesspjäll, hela 3 rader!! Herregud så mycket mat. Johan fick 1 rad av mig.
Min snygga date,puss!!

Ja kom jag hem med ny bikini???? Not  Usch va jag hatar prova bikini!!! Min kropp är då inte skapt för det, men ska göra ett nytt försök här i Ludvika. Och det finns verkligen snygga bikinis i år.

Men annars var våran kväll jätte mysig. Himla god mat, rekommenderar Broken Dreams. Vi tog förrätt med vitlöksbröd mozarella och kycklingvingar med olika dippsås. Har inte vågat ställa min på vågen!!
Åt ju jätte god middag hos svärmor i fredags med, potatisgratäng,gräddsås, kött och marängtårta, hm.....

Kvällen avslutades med bubbelbad,champagne och massage. Sen skulle vi se film men det krånglade bara. Så det fick bli bygglov som vi spelat in för längesen, och jag somnade i soffan som vanligt!! Det var våran kväll det. Nu blir det frukost och hämta hem busen. Sen får vi se om det blir trädgårdsarbete eller annat som dagen bjuder på.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar