tisdag 8 maj 2012

Hipp Hipp Hurra!!!

Fika dax. Med nya kaffekopparna som hör ihop med vardags matservisen, fyndade på Ikea för 5 kr st.
En flaska champagne från mamma & pappa, även pengar från dom.
Hymanity armband som jag köpte till mig själv i födelsedags present!! Är så nöjd, bling bling!!!
Charlotte Perrelli parfym som jag önskade mig av älsklingen, happy!! Älskar doften.

Jahapp då är man 38 år då, hua vad åren går fort, dagen har varit toppen och har gått i ilfart. Snart blir det mys med tacos, bubbelbad och Champagne. Skönt, är ledig imorgon och imorgon kväll har jag efterlängtad date med brudarna Karolina och Lina. Imorgon är det Lina som står för mat och efterrätt. Spännande. Våran helg i Trollhättan gick så fort, men var hur trevlig och mysig. Träffade även Vincent som Malin är faster till. Han är 1 år äldre än Albin och han kan då verkligen underhålla. Han sjöng och spelade rock and roll för oss, med både Elvis, Kiss och Rolling Stones låtar. Vilken go rockare. Ha en bra kväll, nu ska jag umgås med familjen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar