fredag 7 mars 2014

Ny tavla och pizzamiddag


Ny tavla för 34 kr.
Igår var det dags för trappen att få lite makeover, så jag och Albin bytte ut det svart/vita tyget till lite mer färgglatt. Byter ut tyget lite då och då.


Sitter och hinkar kaffe så jag håller mig vaken denna dag. Kl 10 har jag tid hos frissan och sen ska jag hämta Albin på förskolan som idag får sluta tidigare då vi ska tillbringa em/kväll i Borlänge.Tror jag kommer att somna i massagestolen när håret blir tvättat.
Nej nu blir det frukost, dusch och fundera vad jag ska ha på mig.......



Blomkålspizza:

4 dl riven blomkål
1 ägg
4 dl riven ost

Blanda alla ingredienser och tryck ut sen på en plåt med bakplåtspapper.Kan vara lite smuligt och svårt att trycka ut men den smällter ihop sen i ugnen. Och för grädda i ca 15 minuter i 200 grader.
Sen på med valfri tomatsås. Och valfria ingredienser, vi hade skinka, salami, vitlök, champinjoner, ost. Och in i ca 10 minuter eller tills osten smällt.
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar