torsdag 27 mars 2014

God morgon!!



Här har en liten kille fått sig en ny cykel. Den andra balans/sparkcykeln har han kört slut på, däckerna har vi fått byta. Han har kört så det ryker. 


Här har vi varit uppe med tuppen som vanligt, även jag är så van med dessa tider så jag vaknar nästan först och nästan jämt mellan 05-06, gah va tråkigt!! Vill sova länge länge. 





Idag är det dags för champagnebaren och vi slår till lite extra och äter skaldjur till, det är bland det godaste jag vet. Älskar fisk och skaldjur!! Hade tänkt att lyxa till ned havskräftor på lördag då Johan är på fest men han ville då minsann också ha det så då får jag väl äta annat då. 
Nu skriver jag från min mobil och vet inte nå hur bilderna placeras eller hur texten blir. Happy Thursday!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar