onsdag 9 januari 2013

Minisemester i bilder



Är man shopping galen så shoppar man även i bilen!!
Fyndade på Odd Mollys hemsida på vägen upp till stugan.
Ett rosa mobilfodral till min iphone.
Jag tog semester i måndags och eftersom Johan också är ledig denna vecka så drog vi till stugan och slappade i 3 dagar.Så vi har pimlat, anglat, bastat, åkt fyrhjuling....... och bara tagit det lugnt. Nu är jag tillbaka på jobbet och har 2 nätter denna vecka.



Har haft jätte bra väder,lite sol ibland och några minusgrader.
Och Albin älskar att basta. Trodde han skulle tycka att det var för varmt
men nej då.


Mysbrasan har vi eldat i varje dag, även för värmens skull. Gjorde även snölyktor när vi kom på måndagen då det var några plusgrader. Nostalgi, har inte gjort det sen jag var barn. Mysigt!!!


Åkte spark gjorde vi idag på förmiddagen. Hit och dit och runt på isen.
Albin älskar även att åka pue (fyrhjuling)



Många timmar ute har det blivit dessa dagar, så trötta har vi varit på kvällarna. Innan klockan hunnit bli 22.30 så har även jag och Johan sovit. Vi hade med Albins tv dit så vi kunde se Mästerkockar och Inkognito, får ju inte missas.
denna helg bjuder på vinprovning igen, längtar!!
Kul att träffa granntjejerna och denna gång blir vi hos Bitte. Då ska vi även relaxa i deras spaavdelning. det ska bli skoj!! Och det kommer bjudas på kyckling har värdinnan meddelat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar