torsdag 29 mars 2012

Lite av varje.....

Lillplutten har nu denna vecka åkt på ögoninflamation, något nytt varje vecka i 3 veckorstid nu. Vad blir det nästa vecka tro?? Men ska inte klaga, finns dom som har det betydligt tyngre och jobbigare. Pojken som dog igår känner jag inte men har gått i samma klass som hans pappa. Livet kan få så drastiska oväntade vändningar, usch då. Sänder en extra tanke till honom och hans familj.....


Klickat hem lite till grejer idag från Campadre, dock inte till mig. Är till "födelsedagsbarnet" i April.
Igår var det ju final i Mästerkocken och jag höll på Sigrid, hon är underbar tycker jag. Måste ta och testa hennes pavlova nångång. Och idag final på Biggest Loser. Herregud vad dom brukar gå ner i vikt, knappt man känner igen dom. Spännande!! 
Nu ska jag passa på och röja lite medan plutten sover middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar