fredag 16 mars 2012

Härligt lugn!!

Den sköna känslan sitter fortfarande i sen igår, vi hade en helt underbar lyxdag på spa igår. Det var sån lugn och skön stämning där. Lagom stort.
Detta är utomhus poolen som precis blivit färdigt. Skönt  med den svala luften  och den varma poolen.
Johan fick sig en tvål, han gillar hårdtvålar. Albin har redan hunnit smaka på den.
Man kan även köpa ett litet spa kit och göra behandling själv.
Även jag fick lite med hem, köpte 3 fuktampuller till ansiktet.  BABOR heter märket.

Dagen började med strech yoga som var kanon skönt, vatten chigongen blev inställd. Sedan bastade, relaxade och bada vi fram till lunch. Efter lunchen var det åter relax och våra behandlingar. Men så skönt. Det var första men INTE sista gången jag var dit. Och jag kan varmt rekommendera ER att åka dit. Och det tar bara en timme att åka dit och man kan även bo där.



Nu ska jag ladda för en jobbhelg med min spa kompis Annelie!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar