torsdag 22 mars 2012

Gul i sommar



Tycker att gul är en fin färg på sommaren, så det blir att skaffa sig några gula plagg till sommaren. 
Gult piggar upp nu i sjukdomstider.
Albin är förkyld och hostig, febern har då varit borta nu sen eftermiddagen. Hoppas det fortsätter så. Och pga  hostmedicin så har han nu även fått diarre. Jiipiie yay precis som det andra inte räkte till ändå!!
Vi har jobbat i omgångar, jag fm och Johan em. 
Så ikväll får jag tv dosan ifred, vet inte riktigt vad jag ska passa på att se.........

Hade tänkt att träna med grannen Annelie idag och testa något nytt för mig, CXWorx. Tänkte köra även shbam, men fick hoppa över det. Fick iaf en 30 min promenad på jobbet. Få se om jag går på söndag när det är SUPERSÖNDAG med massa olika pass hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar