onsdag 28 mars 2012

Happy

Ja man ska ju inte hålla på och skryta om sig själv ,men jag tycker att jag har varit förbannat duktig!! Så nu är halva jobbet avklarat och jag börjar se ljuset i tunneln. Trodde att alla kilona jag skulle vilja gå ner var en omöjlighet. Men det är det inte. Visst sommaren kommer och det kanske kommer mer frestelser på vägen, men man får ta en dag i taget. Har även blivit duktig på att röra mig. Bara det är ju ett framsteg. Så det här är rätta metoden för mig, för jag vill absolut inte avstå från nått. Och ärligt talat är jag inte alls nå strikt, äter precis allt jag vill!! Även chips som är något jag älskar. Det kommer jag aldrig att sluta äta. Trillar nog över lite påskgodis snart med.........

Snart ska busen Albin hämtas och för första gången hade han blivit ledsen när Johan lämnade honom i morse. Även jag blev ledsen fast jag fick höra det efteråt, hur blödig man har blivit.......
Och frisör besöket var precis så trevligt som jag hade hoppats. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar