onsdag 8 februari 2012

Tjohoo!!



Fan va glad jag är!! -2kg visade vågen idag på vägningen, helt otroligt. Men så här enkelt tror jag inte att alla veckor går. Men jag sa det till Johan igår att ner ska jag gå i vikt om det så ska ta 1 år eller 2 år. Det skiter jag i, jag gör så gott jag kan och jag gör det i min takt och jag gör det för MIN skull!!!

Misstänker att när vi ska till Stockholm att hela veckobonusen går åt på lördagkvällen, haha. Nu är i alla fall klart med barnvakt, fick lov att pussla lite där med. Men det ordnade sig till slut.
Dax för 2 nätter igen nu då, sen ledig helg. Då ska jag och Albin ha myslördag. Johan ska på partaj (årsmöte med HK)
Så lite godis och melodifestival för mig och Albin, ev 1 tjejfilm med......




Denna blir det nog!!

5 kommentarer:

  1. Grattis, vad kul!!! Själv har jag "eldprovet" imorgon! Då hoppas jag det är minus på min våg också!
    Kramizar/Helena P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket!! Ja det är roligt när man ser att det går åt rätt håll. Håller tummarna för dig. Kram

      Radera
    2. -0,6.....alltid något =P
      //Helena P.

      Radera
  2. Grattis, vad kul!!! Själv har jag "eldprovet" imorgon! Då hoppas jag det är minus på min våg också!
    Kramizar/Helena P

    SvaraRadera