fredag 3 februari 2012

Happy friday!!

Har haft en toppen dag på kupolen idag och dagens shopping gick i träningens tecken. Köpte 2 träningtoppar på Stadium och 1träningstopp/ mystopp på H&M.

Och Albin fick ett par gummistövlar. Och han blev så glad över dom, så han började gnaga på dom.
Men det känns att man gått en heldag på kupolen, skönt trött i benen.
Nu har jag och Johan mys med lite tacos.
Jag ska väl kika lite på tv eller film eller surfa. Johan drog till Backis en sväng.
Så ovant att vara hemma en fredag kväll när jag jobbar helg, men bytte tur idag pga kupolen.
Imorgon jobba dagtur och efter det ska jag och Albin hälsa på min fd jobbarkompis Lotta. Albin ska följa med mig redan på morgonen till Smedjebacken och vara hos mormor och morfar. För egentligen skulle Johan
ha haft möte i Säfsen, men det blev inställt. Men mormor och morfar ville ha Albin en dag ändå.


2 kommentarer:

  1. Känner igen träningstopparna...........finns 2 i min garderob :-P
    // Helena P.

    SvaraRadera
  2. Ja dom var verkilgen snygga, tycker jag!!

    SvaraRadera