tisdag 21 februari 2012

Fettisdagen



Har länge funderat på när min favorit tv-serie ska börja, och i morse fick jag svaret. Greys Anatomy börjar 7 mars!! Bara älskar serien.
Och idag är det semmeldagen, fast här har Johan ätit semlor redan sen januari. Jag har ätit 1 eller 2 och favoriten är wienersemla. Mamma och pappa kommer hit med semlor idag och fikar. Men jag hoppar över semlan. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på , skulle behöva städa men hur roligt är det!! Vi får se hur det blir.
Och familjeresan vi funderade på att ta i mars tar vi nog i maj. Vi kikade i kalendern igår kväll när vi var samlade efter jobb och jägarskola att det var rätt mycket nu i mars och april med. Med både kalas, ev främmande från göteborg, spa och jobb. Och i april är det påsk som alltid tillbringas vid sommarstugan, säfsen för Johan och jag och Albin kanske hälsar på brasilien resenären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar