tisdag 7 februari 2012

Sköna Tisdag!!




Oj har inte bloggat sen fredag..... Idag ska vi bara mysa jag och Albin. Ja en promenad ska vi allt ta. Måste ju hämta ut min onepiece =))
Idag sov Albin ända till kl 9, jag vakna en timme före, men det är så skönt. Tänk att ett tag skulle han upp 05.30-06.30 inte roligt. Men sen han började på dagis och när han ska dit på morgonen ska han ju väckas 06, så är det nästan så han tar igen det när han är ledig sen, inte mig emot!!

Och så kommer Madonna till Sverige igen, Jag och Madeleine var ju och såg konserten på Ullevi 2009. Hade velat åka på det igen!!
Men har ansökt om semester från 16 juli.Vi ska åka ner till Göteborg men har tänkt att göra det i augusti, om det passar våra vänner där nere. Första veckan kommer vi att vara i Finland.



Har alltid gillat Madonna!! Så synd att man missar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar