lördag 18 februari 2012

Matkrig

Tror sjutton det är mat överallt i köket, både högt och lågt. Albin har börjat krångla med maten i alla fall när jag ska mata han. Har hänt nu några gånger. Och själv är jag förkyld och inte alls på humör och ska snart iväg på jobb. Och Johan är till fjällberget och kollar på speedski. Så nu är det bara bläääää........ Ta ett djupt andetag nu, puh. Men annars är det jätte bra!!!

Längtar till Stockholm.......


Längtar till Färna..............

Och dit ska jag och Annelie åka i mars!!!
DAGSPA "DELUX" HELDAG (tis-fre) 1190:-
Inklusive:

Inträde till pool, relax och bastuavdelning , herrgårdens lunchbuffé och spakuren ”Touch of Africa” 80 min,
lån av badrock, handduk och tofflor samt färsk frukt & vatten

TOUCH OF AFRICA, 80 MIN, 1190:-                                                                               REVITALISERANDE!
En revilatiserande topp till tåbehandling med den silkeslena Marulaoljan som ger en total upplevelse av balans och harmoni. Bodyskrubb, hekroppsinpackning med varm marulaolja, inpackning och lätt ansiktsbehandling under tiden.


Denna behandling ska jag få av min älskade sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar