måndag 27 februari 2012

Kanske en ny favorit doft på G

CharlottePerrelli-30ml400px-300x274

Charlotte Perrellis parfym är flörtig, sensuell med en härlig freshör, som lämnar en lättsam och ungdomlig känsla efter sig.
En mix av soft jasmine, rose, mysk, fräsch mandarin och Charlottes personliga favorit svartvinbär.
Charlotte och parfymören skapade det här ackordet med svartvinbär blandad med historisk mysk och en nyckfull svensk flörtning!
Den börjar säljas om några veckor och om jag gillar den ska jag önska mig den i födelsedagspresent. Har precis skickat iväg ett mail angående Johans 40 årspresent, hans dag börjar närma sig också.

Första natten av 2 nu och är redan hur trött som helst, Albin vaknade redan kl 06. Johan bar över Albin in till mig och jag tänkte att vi skulle sova liiiite längre eftersom jag ska jobba natt, men det var bara Albin lille som somnade om till 07. Han snurrade hit och dit med huvudet och ibland kom det en arm så jag hade inte en chans att blunda. Sen försökte jag att vila på eftermiddagen, men det gick inte heller som jag tänkt. Och imorgon bitti får jag inte åka hem på studs heller för då ska jag på själservice utbildning kl 8. Får väl dricka några liter kaffe på jobbet på morgon kvisten!!!


Väntar med spänning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar