fredag 3 februari 2012

Ännu mer happy friday!!

kåmfy full suit "sålid" pink




Det var ju tänkt att jag skulle se en film eller på tv medans Johan var till Backis, hm började bra...gick upp för att ladda över en film på usb stickan från datorn och det brukar ta ca 3 min. Och när jag väntar på att det ska bli klart, provar jag Johans onepiece. Och det var det skönaste jag provat på länge!! Fick "måste ha" begär typ genast, och klick klick så hade jag beställt denna rosa sak. Längtar tills den kommer. Jätte bra priser har dom på Kåmfy just nu. Johans gröna är också av samma märke fast hans köpte vi på Campadre. Happy happy happy. Kommer att bo i min dygnet runt.

kåmfy full suit "sålid" pink
kåmfy full suit "sålid" pink                                                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar