måndag 23 januari 2012

Skön Måndag


Albin lämnad på förskolan och jag ska sätta igång och städa. Passa på när man får göra det ifred. Sen kanske jag ska lägga mig i soffan och se på film, jag har ju faktiskt semester idag. Orkade inte krångla med varken inskolningen, jobbet eller våra föräldrar. Så enklast var att ta ledigt och det är sååå skönt för jag brukar vara rätt trött på eftermiddagsskiftet på måndagen när man jobbat hela helgen.
Missar dock teckenutbildningen och smörgåstårta.

Igår var jag och prova sh´bam och det var hur kul som helst, fick dansa av mig lite. Så det ska jag fortsätta med och zumban med, vore bra om jag kunde komma iväg på lite "skaka rumpa" i alla fall 2ggr/v. Och så gillar jag att dom passen är inte så sent på kvällen. För då vill jag slappa i soffan...........

Nej nu lär jag sätta igång med städningen, för tiden går så fort. Busen ska hämtas om 5 tim!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar