måndag 2 januari 2012

Första natten!!

TAPET SPACE ÄNGEL VITNu är man på plats på jobbet då och ska vara här i 11 timmar....har laddat med 2 chic tidningar 1 chiclit bok och 2 tjejfilmer. Hinner aldrig kolla på tjejfilmer hemma eller ja Johan har ju ingen lust att kika på dom. Så då tog jag och laddade min dator med filmer och tog med den. Har ju några timmar på mig...Känns skönt att komma igång med jobbet och få riktiga löningar snart.

Längtar nu efter våren och ljusare tider. Vill så mycket jämt på våren.
Roligare att pyssla och dekorera, inreda... Gick runt på rusta härom dagen
och hittade denna tapet som jag tyckte var jätte söt. Fick lust att göra om toaletten nere. Borde kunna göra det själv tycker jag. Den är ju inte speciellt
stor heller. Och sen är det ju vardagsrummet som jag måste bestämma mig för
vilken färg det ska bli där. Vill inte ha vitt!! Men jag tycker att det är så
svårt att veta vilken färg som blir snygg. Och försöka passa den med vår jätte BLÅA
soffa som är sååå ful. Men ingen ide att köpa nån ny heller på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar