torsdag 12 januari 2012

Happy Fredag snart!!

Skönt snart fredag och ledig helg!!

Idag har vi varit på förskolan 1,5 tim för inskolning och det gick superb. Albin märkte knappt att jag var där, går bättre än vad jag trodde. Hoppas det fortsätter så, ska dit imorgon igen. Så speciellt mycket sömn får jag inte imorgon eller fick idag för den delen, typ inge alls!! Får ta och sova nån annan vecka istället, haha. Sen ska Johan skola in Albin början på nästa vecka och jag slutet på veckan.

Mycket pusslande hit och dit nu men det går nog bra det med.
imorgon ska Johan ner på rommerska , vet inte när han var där sist. Så det är han värd tycker jag. Så då passar nog jag och Albin på att ta en sväng på stan när vi ändå ska skjutsa ner Johan till badhuset. Måste köpa märkpenna, så vi kan märka under helgen och så ska jag hämta ut paket. Har beställt torrschampo från Lyko.se hoppas den är bättre än den jag köpte på kupolen. Sen blir det hem och fixa tacokväll och antar att vi även får hämta Johan efter badet.

                                                                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar