onsdag 18 januari 2012

En trött liten kille....





När Albin lägger huvudet i mitt eller Johans knä, är det ett tecken på att han är trött och vill lägga sig. Det gjorde Albin efter vällingen ikväll. Annars brukar han få busa lite till så att klockan blir halv åtta. Men idag blev det strax efter sju. Han sov bara en timme på eftermiddagen när jag sprang runt som en gasell på stan. Och så mycket fynd jag gjorde idag!! Var riktigt skoj.


Så på Åhlens fyndade jag barbapapa pyjamas och barbapapa sängkläder till Albin och till mig vibrerande mascara, haha lika kul som det låter. Blev faktiskt bra resultat, men om det har med vibration att göra vet jag inte. Halva reapriset, hur billigt som helst. På Lindex blev det 3 tröjor och ett par byxor till Albin. Lika bra att köpa på rea, nu när det ska vara ombytes kläder på förskolan med. Och där var det ta 2 betala för 1. Så allt jag handlat idag skulle ha kostat mig över 1000 kr men med rean blev det bara 300kr. Toppen sånt gillar jag, även Johan för det är hans pengar jag gör slut på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar