tisdag 31 januari 2012

Glossybox och nyklippt Albin

Idag fick jag min efterlängtade glossybox, var rena rama julafton!!!


Paketet innehöll 6 produkter.
1: Matrix Colorcaretherapie schampo& balsam
2: Shiseido cleansing foam
3: Deborah Lippmann nagellack
4: Eyeko ögonskuggspenna
5: Rituals foaming showergel

Lyxigt inslaget paket,gillas!!

Nyklippt Albin
Har inte hunnit testa något av produkterna än men imorgon kanske, men jag gillar konceptet nå grymt så detta kommer jag att fortsätta att prenumenera på.
Idag tog vi och klippte Albin, han var sååå långhårig. Tänk att denna unge har så mycket hår och det har han haft sen han föddes. Och så ostyrigt är det med, precis som Johans hår. När han såg sig själv i spegeln så han mest förvånad ut. och så försökte han dra i håret, haha. Ovant säkert när det inte fanns så mycket hår.

Gör sista natten nu av 2 och så ledig till på fredag. Så imorgon ska vi nog lyxa till det med räkor. På fredag blir det kupolen med jobbet och då ska jag handla lakritspulver, som jag fick tips om att det skulle finnas på Panduro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar