onsdag 18 januari 2012

Daggkåpan!!

Albins avdelning på Junibackens förskola heter daggkåpan och jag är så grymt nöjd med att vi fick plats där. Nu är säkert alla förskolar bra, vad vet jag. Det är ju vårat första möte med förskolor överhuvudtaget. Men det känns viktigt att Albin trivs och det gör han!! Och att jag och Johan är trygga och nöjda med att lämna Albin där.
Han kommer ju vistas där en hel del, personalen är toppen!!

                                   

Idag ska nog jag och Albin ta en sväng på stan och kika, vi var på stan igår också men han inte kika i nå affärer. Så det blir det nog idag på eftermiddagen istället. Kolla rean igen och köpa på sig lite tröjor till Albin. Annars blir det väl hemma mys och bus på eftermiddagen och kvällen. Så vi hörs senare kan jag tro, när Albin lagt sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar