torsdag 19 januari 2012

Hej hopp!!





Oj va dagen gått fort idag. Har varit på föreläsning om Problemskapande beteende av Bo Hejlskov Elven. Det var bra men jag har lite svårt att sitta och lyssna på nån så där länge 3,5 tim.
Förskolan har gått bra idag också men det är så ovant att lämna Albin där och sen gå hem, knappt så man får nå gjort. Men det är ju bara så nu vid inskolningstiden, för sen ska man ju iväg och jobba.

Satt och kikade på ticnet idag och fick se att Dirty Dancing musikalen går när jag och Johan ska till Stockholm. Hade så gärna vilja sett den, älskar filmen!! Har typ sett den hundra gånger.
Men varken till kl 15 eller 19.30 fanns det biljetter bredvid varandra, vill ju i alla fall sitta med Johan 
när vi har ett dygn för oss själva. 

Har nu suttit och läst mina 2 favvo bloggar, och hos båda har magsjukan slagit till. Blev nästan själv illamående  
och är det nått jag inte vill ha så är det magsjuka. Det värsta jag vet och på andra plats kommer löss!! 
Hoppas innerligt att vi slipper allt sånt, men jag hoppas väl för mycket.
Det går vattkoppor på Albins förskola så vi får se om han får det.
Nej nu blir det soffan, kanske en film eller så ska jag bara ligga och läsa skvaller,pappa hade med sig 2 se&hör till mig när han såg efter Albin medan var på föreläsning.
Ha en bra kväll!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar