tisdag 7 januari 2014

Tillbaka till vardagen.....



Äntligen vardag, säger jag bara. Trött på helgdagar nu. Skönt att det normalt igen. Jobb och förskola även för grabbarna.


1 månad kvar till min och Johans Stockholmshelg, längtar efter mys, sovmorgon, bara vara helg. Men nu till denna vecka och den bjuder på vinkväll  hemma hos Helena på lördag. Kanske att vi åker till "aqua nova" nån av dagarna i helgen. Och "amarone" vinet vi hade på nyår kan jag inte säga att det var nå wow moment, men vi var ju förkylda och jag kände inga smaker alls, Johan ont i halsen. Så vi lär nog testa en gång till och ge det en chans till. Men havskräftorna som vi hade som förrätt blev minsann succe!! Det måste ni prova, recept  HÄR Och pavlovan som jag gjorde till nyår blev perfekt och så jäkla gott. Den hittar ni HÄR


Idag ska vi pyssla, städa och greja lite här hemma. Albins rum är det "kaos" i!!! Och kartonger i vårat sovrum då en liten tv har fått flytta in. Och nu är det mycket reor överallt, själv har jag fyndat lite på bodyshops sida idag. Mycket bra fynd där!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar