onsdag 29 januari 2014

På min önskelista just nu

Äggkoppar med ansikte (2-pack)
På min önskelista just nu, dessa söta äggkoppar med ansiktsuttryck. 
Är just nu sugen på dessa men jag har ju köpstopp, hurra!!! Jaja titta kan man ju göra iaf. Och jag har ju haft en del tid att surfa runt dessa sjukdomsdagar. Och idag mår jag bra och magen är bra, jösses vad skönt!!!! Så idag ska en ny maträtt testas, spännande. Älskar att testa nya maträtter och det har vi ju inte gjort på länge.




New Style Fashion Punk Black Skull Face Designer Pu leather Handbag Women's Shoulder Bag,Lady Cross Body Bag Free Shipping(China (Mainland))
Väska med dödskalle
Idag hoppas jag på att glossyboxen kommer. Ser att några där ute redan fått sin. Uppfräschande ansiktsmask och energipiller får den gärna innehålla. Behövs kan jag lova!!!


Samsung vinkyl
Vinkylen har jag önskat mig av Johan för han har ingen fantasi när det gäller presenter till mig, jag är ju lite att se jag nått jag vill ha så köper jag det. Då är det kanske inte så lätt. Men han brukar till slut aldrig köpa det jag önskar mig ändå. Och jag vill absolut inte ha nå äventyr i present som liknar hans present från mig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar