tisdag 28 januari 2014

Piggar upp mig med ett par nya Nike



Nu längtar jag till snön försvinner och våren. Dessa hämtade jag ut på posten härom dagen. Ett par nya Nike joggingskor. Rosa och gråa, såå snygga. Och dom väger nästan ingenting, 345 g för båda. Provade dom lite inomhus igår och dom kändes bra. Så får hoppas dom blir bra för utomhus promenader sen när det blir barmark.


Johan har också beställt ett par som inte kommit än och hoppas även att dom är bra. För jag är då nöjd!! 
Sjukstugan fortsätter här på Lustikull. Jag är fortfarande lös i magen,men mår inte illa nå mer iaf. Johan också bättre men inte bra. Albin är det inga fel på alls. Nu lär vi bli friska för det vankas 50 årsfest på lördag.........

Evita_Puff_230x124
Har även bokat biljetter till Evita, 15 Nov. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar