fredag 10 januari 2014

Sot, klimakterie och Londonplanering



Så här brukar det se ut för oss på dagarna, jag går och Albin cyklar. Han älskar att cykla och ta en promenad (marinad som Albin säger) Han vill inte sitta i vagnen nå mer, så den har vi sålt. Hemma vill han inte sova middag heller, i bilen kan han lura till men inte annars. Det är ju synd att missa nåt kanske....


Sotat pannan och gjort rent åt fiskarna, så nu är jag allt värd lite tulpaner. Ska bara hoppa in i duschen, ser ut som sotarn just nu. Blev sittandes framför tv och "efter tio" som handlar om klimakteriet. Rätt intressant. Tror minsann att jag kommit dit, är inte ovanligt då man fått mens i tidig ålder (fick vid 11 års ålder) och gjorde tant testet härom dagen och då fick jag resultat "tant deluxe"!! jaja, haha......


Nej nu till lite roligare, planeringen är i fullgång och vi kikar på London hotell och flyg. Hittade rätt bra erbjudande igår så nu slår vi snart till!! Åh va jag längtar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar