måndag 20 januari 2014

Mysig eftermiddag



Albin blev så glad när jag berättade att vi skulle på bio, andra gången för honom. Men nu var han större och förstod mer vad det handlade om. Han var så ivrig att sätta sig så han ville inte ens handla godis och dricka. Tur jag hade med lite popcorn hemifrån. Tyckte om filmen jag med och toppen med 1 timmes filmer så mamma håller sig vaken med. Vi såg alltså " Bamse och tjuvstaden" Se den om ni har småbarn!!


Sedan fortsatte vi myset när vi kom hem, vi gjorde tacos och hjälptes åt allihopa. Även lite bubbelbad han vi med. Så lillkillen somnade gott på kvällen. Vi stora skulle också se film och som vanligt somnade jag säkert efter en halvtimme.

Nu måste jag få gnälla av mig lite, hur FAN kan man hålla på och gnälla/älta i snart 4 årstid???? Det är en människa som håller på och jag håller på och exploderar, jag kan ta mycket och samla på mig i flera år men sen brister det en vacker dag och den dagen är nära nu kan jag säga. Och sen när denna människa inte kan snacka med mig istället utan prata bakom ryggen dessutom, precis som inte jag skulle få reda på det!!! Skaffa ett liv för sjutton!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar