onsdag 10 juli 2013

Vår solstråle


Albin var så nöjd med sina nya badbyxor igår. Har fått ärva dom av sina tremänningar. Det är nån Mumin figur på dom. Albin behöver då inte gömma sig i vassen i år :) jag däremot får väl gömma mig och inte hittade jag nå bikinitrosor heller i garderoben. Spårlöst borta!!

Våran dag igår, på eftermiddan blev det jägarnäs badet en stund. Hann dock inte vara där länge innan molnen kom. men lite bus med änder och fika lite hann vi med. Och sen träffade vi på Louise och Casper. Så Albin fick busa och springa med han och tala om att han tyckte om Casper.


Men när det ändå blev sämre väder så tog vi tag i målar penseln istället och jag grundmålade nästan alla fönster på nedre plan. Och idag fortsätter vi måla dom vita, skönt att få gjort lite av semester måsten innan semestern. Och tydligen har det varit åska inatt och jag har då inte hört nånting, sover som en gris om nätterna. Men burr va kallt det har varit idag, sugen nästan på en bastukväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar