tisdag 9 juli 2013

London Calling


bh "diamond pink" från röhnisch
Lite nytt till semestern, bh/sportbh från Röhnisch. Superskön och snygg!! Har haft en oförklarig svullnad och då har jag inte kunnat/velat ha bh med bågar och nu när jag kan ha så tycker jag att bh utan bågar åt alla håll är skönast. Härlig färg till sommaren.


Albin fick tag på mina solisar igår och skulle fotas så klart. Idag är vi lediga. Handla, tvätta, vattna blommor hos svärmor och sen blir det nog stranden för oss. Ond hals och huvudvärk som spökar men hoppas det ger sig och inte blir värre. Bord bokat på Akropolis på fredag, ska bli mysigt att starta semester så. Förra året gick vi på bio i Borlänge och åt på thairestaurangen.

Foto: NYHET! 

Vi presenterar stolt vår senaste Limited Edition-box: LONDON CALLING, som är hyllning till den inspirerande staden, det ständigt aktuella landet Storbritannien och det kommande barnet till prins William och Kate! Redan hälften av boxarna har redan gått åt - så beställ nu!

Boxen har en cool design med den brittiska flaggan Union Jack på, innehåller hela 8 skönhetsprodukter från brittiska varumärken och kostar 229 kr. Produkterna, som kommer i både mindre storlek och fullstorlek, är totalt värda över 800 kronor! 

Beställ den här: http://goo.gl/2npaM

Kunde inte motstå extra glossyboxen som dom släppte igår. Är en hyllning till staden och även till bebisen som prins William och Kate får. Kan fira mig själv med som ska dit nästa år med vännen Malin!! 8 st skönhetsprodukter från brittiska varumärken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar