fredag 2 december 2011

Välkommen december

 
Ja så här hade det gärna fått se ut!!
Skrev julkort igår, men inte vill julkänslan infinna sig hos mig nå mycket heller. Ikväll blir det julbord på gammelgården här i Ludvika men jobbet. Det ska bli trevligt, mindre trevligt att jag har åkt på ögoninflamation inatt. Albin ska vara hos farmor och farfar eftersom Johan ska ha sitt andra julbord med Herrklubben. Så igår gjorde vi ordning revbenen som han ska ha med sig till julbordet. Eller det var väl han som gjorde dom och jag godkände dom =)) Och eftersom vi kommer att fuska på julbordet ikväll, så tänker vi redan fuska på lunchen med och äta på Sibylla. 

Pratade med dagiset i morse och Albin ska börja inskolningen 15 december, hoppas det kommer att gå bra. Skönt att få det gjort innan jag börjar jobba sen i januari. 

Nu ska jag ringa min kusin Katja som är i Ullared och shoppar.Hon hade nämligen köpt en onepiece till sig igår och Johan vill också ha en. Och dom hade herr storlekar med, så kanske han kan få en som farsdagspresent, den förra presenten fick vi skicka tillbaka. Eller så får han den i julklapp, fast vi sagt att vi inte ska köpa nå till varandra.
Hej hopp!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar