onsdag 28 december 2011

Pinsam shopping!!



Fyndade lite idag, 2 par tröjor till Albin, 1 pyjamas och jag fick nya tights och en topp. Sen fick Johan tofflor, han hade namnsdag igår. Sen blev det lite annat också, 1 nappburk är så trött att napparna ligger här och där. Tyckte den var så söt.


Och så kom vi hem med lite stöldgods med, fast det var inte meningen såklart. Var inne på Polarn och Pyret och skulle titta på ett par byxor till Albin och tar av dom ur hängaren för att se bättre hur dom ser ut. Och när jag tittar vad Albin sysslar med så lägger jag byxorna någonstan bara. Albin hade rivit ner säkert 30 plagg från en hylla, så jag börjar lägga tillbaka alla plaggen...helt svettig...puh... och sen börjar jag leta efter byxorna och undrar vart jag la dom, ser dom inte så jag tror att dom hamnade någonstans under alla plaggen jag just plockat tillbaka till hyllan. Så då går jag och Albin ut därifrån och fortsätter runt i alla möjliga affärer och sen när vi står i hissen på väg till plan 1 så ser jag byxorna som hänger på vagnen!!!! Pinsamt värre, men jag har inte lust att gå tillbaka heller.....så jaja.... Johan tror att jag kommer ha värsta mardrömmen i natt och svettas som en gris över mitt stöldgods.....

Nu ska det lagas gomiddag!! Höres imorgon....

1 kommentar:

  1. Du börjar bli som sigenarna fast dom hängde sakerna under kjolen Fast i och för sej så säger dom att det är en myt
    Jag har också stulit med barnvagnen
    Slängde en säck potatis under i korgen Den var ju av stål på den tiden inte som nu i tyg
    Den skulle väl inte hålla för 10 kg pot numera
    Och mellan dig och mig den smakade bra och jag kunde sova Fast det var skämmigt när det upptäcktes min omedvetna gömma
    SOV GOTT NU
    Hälsningar farmoranka

    SvaraRadera