torsdag 8 december 2011

Mord ikväll!


Blev deprimerad på em, vet inte varför. Ja eller något nere i alla fall. Allt känns blääää, kanske för att man varit sjuk ett tag nu. Så idag har det inte hänt något alls, var bara ute på en liten pulkatur på fm, så Albin fick frisk luft och sen var det ju kanon väder. Håller på och slår in lite julklappar till Albins tremänningar, och fick även ett sött julkort ifrån dom idag,prinsessorna..

Har haft kontakt med Friibergh herrgård om julbord nästa år, gäller att vara ute i tid om man ska få något. Det har jag lärt mig det här året. Har missat x antal klädesplagg på grund av att jag inte åkt och handlat dessa på en gång. Men i alla fall, sååååå vill jag dit och äta nästa år. Och man kan redan boka, så nu gäller det bara att Johan säger ja. Och gör han inte det så kommer det att utföras mord här på lustikull ikväll!!! Haha  Är på krigsstigen men det kan ha att göra med att jag inte ätit nå mat än idag.....Och sen har han faktiskt fått tillbringa hela dagen i garaget och det måste ju göra att jag ligger på plus sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar