fredag 23 december 2011

Dan före dan

Här lagas det mat för fullt, gubbröran klar och nu står jansson i ugnen. Duken ska strykas ja vi har då fullt upp. Sen ska jag försöka hinna med att duscha med innan jobbet.

Vi var ner till skuthamn och tände marschaller som ni vet, och det var otroligt mycket folk där. Spelade musik och höll tal. Jätte fin stämning och lite tårar på kinden rann både på mig och Johan. Bara jag tänker på hela händelsen blir jag tårögd. Johan har haft mardrömmar sen det hemska hände, men i natt hade han ingen. Han drömmer att det är han som är Tommy och att det är han som dör. Hemska tanke,usch.

Ikväll ska vi greja vidare när jag kommer hem från jobbet, möblera om lite och ta fram julklapparna. Och massa annat med säkert. Så slipper det bli så stressigt på julafton, fast det blir det säkert ändå. Kommer nog inte hinna blogga på några dagar, så ni får ha en God Jul Alla Nära Och Kära. Och var rädda om varanda. Kärlek till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar