fredag 9 december 2011

Hm.......

Ja gårdagens kvälls diskussion slutade som vanligt inte så som jag ville, kan inte förstå att vi inte tycker lika om nått!!! Trökmåns är vad han är!!! Men han lever idag i alla fall.

                                         

Jag har lyckats gå ner 6 kg i alla fall om man ska vara glad för nått, men trodde att jag skulle ha gått ner mer. Funderar på om jag ska fortsätta i januari efter helgerna, har ju x antal kilon kvar att gå ner. Och nå lust att träna hårt har jag absolut inte, inte min grej. Vi får se hur jag gör. Kanske lchf light.

Idag ska jag börja göra inköpslistan inför säfsen, är en hel del man ska ha med sig. Så lika bra att göra det nu så kanske man får med sig allt. Och så är det jobbhelg igen,är inte riktigt hundra än men det får gå ändå.....

Åh bara 1 vecka kvar så fyller våran älskade prins 1år.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar