torsdag 10 november 2011

Torsdagsmyyyys!!



Ikväll blir det torsdagsmys när Johan kommer hem från jobbet, mysbrasan brinner redan. Men snart ska jag göra i ordning en bricka med ost,ölkorv och chili cheese. Halv åtta hos mig & Robinson final ska kollas då. Är så nöjd med våran inspelningsbara boxer, har inte riktigt hunnit lära mig alla finesser men spela in program kan jag i alla fall. Albin mådde mycket bättre idag så det var ju skönt med en mini förkylning, sist tyckte jag den höll i sig mer än en vecka. Jag och Johan passade på att åka till Kappahl själva idag när mamma & pappa kom förbi, dom hade klubbdag idag med 30% rabatt. Hade ju kikat på en tunika men den var ju givetvis slutsåld. Men då hitta Johan ny pyjamas och långkalsonger, verkligen i behov av det. Hans långkalsonger kan inte ha givit mycket värme med dom hålen,hahaha....Och förresten så trodde jag att sockersuget skulle avta med denna lchf-diet,men icke denna har snarare ökat dom sista veckorna =(( Hur ska det gå på kalaset på lördag tro, för då har väl Katja bullat upp kan jag tro!!! Här hemma går det väl an för här finns inget sött......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar