måndag 21 november 2011

Lite mer julkänsla!!

Idag har vi små pyntat hela dagen. Gjort adventsljusen helt färdig nu. Har provat olika dekorationer men denna blev jag mest nöjd med. Sen har stjärnor, stakar och bytt gardiner i matsalen och loungen( vårat mysrum). Fick allt mer julkänsla när jag grejade på, så jag fick lust att slå in lite julklappar. Men ska nog vänta med det ett tag till. Gjorde ordning Albins födelsedags paket istället,kul det med!! Men även mindre roliga grejer har jag hållit på med som räkningar. Men men som den ekonomi ansvariga i huset jag är så var det lika bra att ha det gjort. Sen avsluta vi  kvällen med ett bad. Nu är det bara att tömma diskmaskin och hänga tvätt kvar innan jag kan slänga mig i soffan och vänta hem gubben. Puss på er alla =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar