måndag 28 november 2011

Julskyltning


Ja igår var det inte nå vidare väder, men vi åkte ner på julskyltningen ändå. Men tyckte inte att det var nå mysigt alls. Men köpte mig skorna som jag ville ha, så nu kan snön få komma.
Och Albin fick en tomteluva och Johan köpte 3 olika korvar(björnkorv, älgkorv, vildsvinskorv) smakade på björnkorven igår kväll och den var god. Värmde oss med hjortronglögg som vi hade kvar sen förra året. 
Albin har åkt på en liten förkylning och feber. Aldrig kul när dom små är sjuka.
Men han har sovit bra ändå i natt, trodde jag skulle få en jobbig natt. 

Idag ska jag iväg på ett möte/avtackning. Maggan som byter skift med mig på julafton ska gå i pension sista december. Så snällt av henne att jag får jobba dagtur istället för em/kväll. 
Så nu ska det planeras in i minsta detalj och förberedas inför julafton!! Happy Happy

Även ikväll har vi fullt upp, Johan ska börja jägarskolan och jag ska på Dag & Natt smyckesparty hos grannen (får se hur Albin mår dock). Hörs senare och ha en bra dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar