tisdag 22 november 2011

Dagen som varit...


 
Ännu en stjärna som kommit upp, älskar denna då den passar ihop med gardinerna i vardagsrummet och så tycker jag om när den är lite stor. Sen blev det även lite dekoration ute, Johan satt upp en lyktstolpe på verandan och Albin gungade så då passade jag också på att pyssla med nått. Fast den kommer nog fåglarna sabotera snart, dom brukar sno värmeljusen. Har dom då gjort förut i alla fall. Har lekt och sjungit på sprallisar idag, det var inte alls så många barn där idag. Kanske många sjuka. Är ju dessa tider nu. Hämtade även ut paketet från BonPrix idag, blev inte nöjd med tunikan så den åker tillbaka. Den var både för kort och för liten. Så min jakt på nå nytt till julbordet går så där. Var ju till kupolen i fredags och hoppades att tunikan jag ville ha skulle finnas där på Kappahl......men men slut där också. Varför vill alla ha det jag vill ha!!!! Får gå med rumpan bar.

Älskar ju romantik så jag fattar inte hur jag kunde missa kvällens Kär och Galen, börjar jag bli senil??? Ja eller "man blir som man umgås" Johan är inte den som har bra minne.....har hänt flera gånger att vi har fått vända med bilen, för han har åkt åt fel håll. Glömt typ vart vi ska eller så...haha....

Beställde i alla fall lite grejer från http://www.littlebloom.se/ härom dagen, och idag kom paketet. Gick otroligt fort och är så nöjd med grejerna. Dom har allt från ekologiska kläder till skönhetsprodukter. Skickade efter en duschcreme som luktar ljuvligt.

Så den sidan kan jag varmt rekommendera.
Ha en skön fortsatt kväll, själv ska jag ta mig en dusch!!
Äntligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar