onsdag 9 november 2011

Ikea


SNÖBOLL Pappersservett, silverfärgad Längd: 38 cm Bredd: 38 cm Antal i förpackning: 30 styck  IDGRAN Julstrumpa, blandade mönster Längd: 43 cm Max. belastning: 5 kg

Passade på att beställa lite grejer från ikea idag, när mamma & pappa skulle dit och köpa julklapp till Albin. En julstrumpa i vitt/silver till Albin och servetter till nyår. Nyårs dukningen kommer att gå i vitt/silver i år. Har även beställt en korg från H & M som ska passa till. Sen har jag även funderat på att börja göra egna tavlor, bara jag får tag på sånna bokstavsstämplar som jag tänkt. Skulle vilja ha 2 olika slags stilar på bokstäverna. Får kika lite mer på Panduros hemsida, nu när det är lugnt i huset. Det har varit lite si och så med det idag, Albin har varit jätte gnällig och helst skulle han ha blivit buren med , mammas snorplutt. Hoppas han får sova något så bra i natt.

Exempel på hur dom kanske blir och se ut, om jag får tag på rätt grejer. Sugen på att pyssla lite. Såg även på stan en planka med hjärtan som jag ska ta och kopiera, Plankan är färdig, ska bara fixa till hjärtan. Snart är hela vardagsrummet fullt av hjärtan,hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar