måndag 7 november 2011

Ny vecka














Veckan har att bjuda på sprallisar, zumba, födelsedagskalas, jobb och fars dag. Idag handlade jag en julklapp på http://campadre.se/ till bästa Annelie. Bra att vara ute i god tid för det tar ca 2 veckor att få dom. Så Johans fars dags present hinner nog inte komma i tid, sorry!!! Får göra ett fint kort åt han så länge, eller Albin får göra det =)) Trodde att fars dag skulle vara i slutet på november. Sen är vi bjudna på födelsedagskalas på lördag hos Albins tremänning Nova och även hennes mamma Katja som fyller år. Så dom ska jag ut och spana present till imorgon eller onsdag. Imorgon ska jag även ringa kommunen ang Albins dagisplats, fick papper idag. Finns ju inte plats där vi sökt, men det visste vi ju redan. Har fått erbjudande om 3 tillfälliga platser, men måste ringa dom och prata lite mer och få lite mer info. Sen är det dax att jobba helg igen. Julhelgen har jag ringt poolen om och tagit tillbaka min ansökan. Förlorar galet mycket dagar och pengar så det funkar inte heller, trodde det skulle vara frid och fröjd att jobba 32% och resten föräldrapenning men det för det med sig en del andra problem istället =(( Vi får hoppas att det löser sig på julafton, att jag får byta skift med en arbetskamrat. Så jag får sluta halv tre i alla fall, mot att jobba kväll. Går inte det så får vi nog ställa in julafton och fira nån annan dag. Men nu är det bara 20 dagar kvar till första advent, om jag inte har fel i det också. Längtar =) Ha det gått tills nästa gång vi hörs!!!!                                  

2 kommentarer:

  1. Du handlar dina julklappar du Men jag och Trinity har börjat med julstöket inför första advent Vi har byggt en kälke till tomten av ett stativ jag hittat i skogen när vi var ute och gick Sen ska vi försöka göra en Tomte som jag har tänkt att man ska kunna fylla en gargeoverall med sågspån Huvudet har jag inte tänkt ut va jag ska kunna ta Men en tomte ska det bli som kan åka på våran kälke Sen måste vi snickra ihop lite paket Vi har opckså tänkt att vi ska sätta lampor på släden En ren får vi köpa oom man inte åker ulfshyttevägen och stjäl den som står där efter vägen Det går säkert bra med bytet på jobbet Allt löser sig bara man tar det lugnt Ni kan ju annars ha julafton på förmiddagen Vilken trevlig Vecka ni har framför er Hoppas att den blir presic så som du önskar dig hej då
    PS: nu ångra du dej att du tala om hur jag skulle göra för att komentera vaaa :))))

    SvaraRadera
  2. Haha du är rolig du Annica!! Jag tycker bara att det är kul att nån kommenterar så fortsätt du. Och du får skriva hur långa du vill och hur många du vill!!! Oj va mycket ni grejar med....

    SvaraRadera