onsdag 16 november 2011

Happy Onsdag!!


Blev tipsad igår om lakrits glögg, så det var jag ju tvungen att handla idag. Fanns tydligen förra året med men då var jag ju gravid så det missade jag helt men nu i år är med allt. Fanns många olika nya smaker. Men jag bara älskar lakrits. Hämtade även ut Johans farsdags paket. Fyndade en pyjamas till Albin, så nu kan vi kasta dom små, slipper han ha benmudden vid knäna =)) Kände mig lite halvdassig igår så jag la mig redan kl 21, men det känns då bättre idag. Så äntligen hoppas jag på lite zumba ikväll, har ju varit inställt 2ggr när jag har tagit mig dit. Undrar om vintern knackar på nu, -3 hade vi vid kl 8 när vi klev upp. Ska sätta mig och kolla på gårdagens Kär&Galen på eftermiddagen, nån som såg det???
Igår fick jag även inbjudan till Dag&Natt smyckesparty, tycker dom har jätte mycket fint. Kanske hittar man julklappar eller något till mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar